Thursday, July 23, 2009

如果再给我一次机会

有什么事情,是你希望如果再给你一次机会的?

很多人说过,
如果再给我一次机会,我会不顾一切的爱你。。。
也有人说过,
如果再给我一次机会,我一定好好陪你到老。。。
也曾听说过,
如果再给我一次机会,我绝对不会让你失望。。。

你后悔了吗?
又有多少人可以再拥有多一次的机会呢?
错过的它终究还是回不到过去了。。。
离开的它怎样也无法再回来了。。。
受伤的心怎样才能忘记过去。。。

如果真的拥有多一次机会。。。
请记得犯过的错。。。
不要再给自己机会说。。。
如果再给我一次机会。。。

2 comments:

SuSan said...

Hmmm...this seems almost similar to my previous post lo...i meant the topic that you're touching on...if I was given one more chance, I'd still choose to be buddies with you lo hahaha though I don't really need to have that chance at all kekeke...

ling said...

oh..you mean your "What If" post?
come across some story bout this...

and for myself... i hope i dun hv to say this sentence no matter in what area either my job or any relationship thing... i hate mistake... but human cannot avoid mistake =(

 

Design By:
SkinCorner