Wednesday, August 12, 2009

生日快乐

在这里要跟自己说生日快乐。。。
虽然病了。。。
不能够出去。。。
但还是很开心家人跟我庆祝生日。。。。、

妈妈在上个礼拜就说要买Secret Recipe的蛋糕给我。。。
昨晚我们先庆祝。。。
妈妈也为我准备了生日必备的红鸡蛋。。。哈哈。。。



我的蛋糕- Chocolate Indulgence
我只吃一口。。。
因为不太舒服。。。。
不敢吃太多。。。




只放一张有我的照片。。。
样子很难看。。。
因为躲在家昏昏的一天。。。



在这里也特别谢谢家人。。。

4 comments:

平凡女 said...

Hapy birthday.Wish you all the dream come true and faster go to marry.Haha.

Must take care and drink more water.

ling said...

haha...10s for ur wishes...

平凡女 said...

Haha my wish to you really success. Haha. Congratulation.

ling said...

haha..10s...
but i made a wish during 11/8 is hopefully i faster recover frm sickness.... wahaha

 

Design By:
SkinCorner