Tuesday, May 19, 2009

失去灵魂的躯壳

朋友跟我说希望可以在这里看到我的心情点滴。。。
但,我已经好久不曾写一些关于我近来的心情。。。

最近的我,感觉应该算是行尸走肉的。。。。
一天过一天。。。
没有给自己一点思考的空间。。。
也没有给自己去面对自己的心情的时间。。。

人总有想要逃避自己的时候吧。。。
因为就算有些什么情绪又能怎样呢。。。
第二天醒来还不是重复着相同的事情。。。

我只期待假日。。。
可以慵懒的过日子。。。
我只期待假日。。。
可以做回轻松自在的我。。。

而今天你看到的我,只是一副失去灵魂的躯壳。。。

2 comments:

SuSan said...

haiz...u said u got touch on ur feelings this time...still i found nthg abt ur feelings leh since u said u were juz like a walking skeleton :P hey...still read my comment meh? Go and get back ur soul ar blekkkkkkkkk...

ling said...

haha...yalo..this is wad i said to you jz now... no feeling..how to write about the feeling lei... =P

i will get back my soul during weekend...wahahhaa... c ya this saturday nite...

 

Design By:
SkinCorner