Wednesday, April 1, 2009

Thank Food Vegeterian-天福素食餐馆

自从毕业后,我都不曾光顾素食店。。
在马六甲求学时,吃斋好像还蛮普遍的。。。
但,回来古晋候,就完全不曾吃斋
这次,来访的朋友是素食者,我也终于有机会品尝这间位于Petanak的素食餐厅的食物。。
我只能说。。。真的很好吃。。。哈哈。。。
虽然饱受疼痛的我,还是把一碗饭慢慢的吃完。。。

看看我们点了什么菜。。。
外地的朋友来。。当然要点我们著名的Bilin炒 Belacan。。。
当然跟我们平时吃的有点不同。。。这个是素的Belacan 嘛。。
但, 还是不错的。。。


接下来, 是很好喝的紫菜汤。。。


还有豆腐。。忘记名字是什么了。。。但,由芋头瓜子的。。。
还不错。。。


当当当! 最后出场的,是让我惊喜地奶油鲍鱼菇 。。。
真的太好吃了。。。
奶油鲍鱼菇是我在马六甲素食餐厅最爱点的食物。。
没想到这间餐厅的更好吃,更让我惊艳。。。。




这里真的有很多菜色。。。
我想有机会我还是会来光顾的。。。毕竟真的是价廉物美。。。

4 comments:

chee wee said...

best vege shop ever~~~

ling said...

haha...when you visit kch in June, we still can have a meal at this shop... hehe

janice said...

after reading all your good comments about this restaurant.. i must go and try it out. I hope the price is not expensive too.

ling said...

dun worry..the price is as well reasonable or more to cheap side...

Must give the last dishes -Butter fried mushroom a try... really nice... But there is another type which is mayonnaise one... tat 1 not nice..dun order the wrong type... keke...

 

Design By:
SkinCorner